میدان موزیکال ارسباران ، میدانی که دیگر هیچوقت موزیکال نیست ؟!؟!


پخش آهنگ غم و غصه طبیعی از نقطه به نقطه میدان ارسباران بدون نیاز به سیستم صوتی ؟ !


میدان ارسباران که متعلق به شهر مهربان و از سرمایه و بیت المال مردم مهربان ساخته شده است ، در سایه بی توجهی محض شهرداری مهربان، در آستانه تخریب قرار گرفته است و به جای آهنگ های شاد که در ایام نه چندان دور در این میدان پخش می شد ، امروز  آهنگ غم و غصه طبیعی و البته بدون نیاز به سیستم صوتی از نقطه به نقطه میدان ارسباران به گوش میرسد و معلوم نیست که چرا میدان ارسباران که به نماد شهر مهربان تبدیل شده بود ،  این چنین فراموش گردیده و نه تنها درختان و فضای سبزش بلکه آب نمای منحصر بفرد میدان ارسباران نیز در انتظار دیدن آب لحظه شماری می کنند و یقین دارند که آب مایه حیات است . 

=====================================================================


2 پیشنهاد به شهردار محترم مهربان : 


1-انتقال میدان ارسباران به پارک ساحلی شهر 

برای رهایی میدان ارسباران از وضعیت نابسامان فعلی و لزوم توجه به آن در راستای صیانت از اموال عمومی شهر که متعلق به شهرداری است ،  میدان ارسباران را با کلیه امکانات و تاسیسات ، به محوطه پارک ساحلی شهر مهربان منتقل نمایید، شاید که از این وضعیت رهایی یابد و محبت بی شائبه و بدون حد و حصرتان به پارک ساحلی شهر باعث شود تا میدان ارسباران نیز به لطف این محبت (... ؟! )   جلوه ای پیدا کند.  

2- تغییر نام میدان ارسباران 

اگر با تغییر نام میدان ارسباران ، حساسیت ها در خصوص این میدان کم شده و به آن توجه خواهد شد ، با توجه به این که این راهکار ، کم هزینه ترین می باشد ، پیشنهاد می شود با حذف نام میدان ارسباران و انتخاب نام میدان ساحلی و یا هر اسمی که تداعی کننده تغییر مدیریت در شهرداری است،میدان (.... ؟! ) را از این وضعیت نجات دهید .

==================================================

میدان ارسباران در 12 خرداد ماه 94 

=====================================================

مراسم افتتاح میدان ارسباران در 28 مهرماه 1392 با حضور مقامات استانی و شهرستان و منطقه 


=====================================================

میدان ارسباران در 12 خرداد ماه 94 


=====================================================

مراسم افتتاح میدان ارسباران در 28 مهرماه 1392 با حضور مقامات استانی و شهرستان سراب و منطقه مهربان و اهالی قدرشناس شهر 

مهندس  اشرف نیا معاون وقت امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی ، مهندس مرتضی موحدنیا مدیرکل وقت امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجانشرقی  ، دکتر مسعود سعادتی فرماندار وقت شهرستان سراب ،  حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امام جمعه مهربان ، محمد عبدالهی بخشدار وقت مهربان، مسعود لعلی سراب رئیس دادگاه عمومی مهربان،  سرهنگ جعفرزاده فرماندهی انتظامی شهرستان سراب ،سید مهدی بنی فاطمه بخشدار وقت بخش مرکزی سراب و جمعی از مسئولین و  اعضای شورای اداری شهرستان سراب و بخش مهربان ، روحانیت منطقه  ، شوراها و شهرداران شهرهای سراب ، مهربان ، شربیان و دوزدوزان و جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و اقشار مختلف مردم قدرشناس مهربان از حاضرین در مراسم افتتاح میدان ارسباران شهر مهربان بودند و هیچکس در مراسم افتتاح باور نمی کرد که بعد از 20 ماه میدانی که از لحاظ اجرا و صرفه جویی در هزینه نمره 20 داشت ، به یکباره به بایگانی شهرداری  سپرده شود و حتی فضای سبزش نیز مورد قهر روزگار و چرخش مدیریتی قرار گیرد .